Üdvözöllek a blogomon!

Farkas Kitty vagyok, 7 gyermek anyukája.

5 éves koromban tanultam meg varrni, azóta ez a legkedvesebb hobbim.

Az évek során a varrás sok területét kipróbáltam. Eleinte a babáimnak készültek a ruhák, azután magamnak. Amikor megszülettek sorra a gyerekeim, nekik készült a lakástextiltől a ruhán át a játékokig mindenféle.

A varráson kívül kötni és hímezni is szeretek, mindezeket anyukámtól tanultam gyerekkoromban.

Néhány éve foglalkozom foltvarrással. Ennek a technikának sok területe van, én eddig olyanokat próbáltam, amit gyerekek mellett is lehet készíteni, nem kell hozzá sok hely, esetleg kézzel varrható a játszótéren, vagy a különórák alatt a folyosón várakozva.

A blogomon ezeket a technikákat szeretném bemutatni, hogy segítsek azoknak, akik szintén szívesen kipróbálnák, de esetleg nem tudnak egyszerre sok időt rászánni, hogy leüljenek a varrógép elé. Emellett szeretném bemutatni azokat a termékeket is, amiket eladásra készítek, hogy az érdeklődők lássák, hogyan készül az, amit választanak.

Minden darab készítése öröm számomra, mert varrni jó!